Jon E bloggar loss!

Wednesday, January 18, 2006

En tunn Jon för 3 ½ år sedan!


Pratade på MSN med min gamle vän Jonny idag, och vi kom in på gamla minnen från en europaresa vi och två andra gjorde sommaren 2002. Han skickade över några bilder från resan och jag fick en smärre chock när jag såg mig själv! Döm själva, jag roade mig med att sätta ihop ett par jämförande bilder mellan europaresan då och amerikaresan alldeles nyligen:



Glad men mager Jon i juli -02 kontra glad och stabil Jon i december -05


Svältande, utmärglad Jon med pizza i Österrike(?) kontra nöjd, välgödd Jon med julbord i Kanada.

Om ni mot förmodan inte skulle se någon skillnad så kan jag tillägga att jag då vägde nånstans mellan 15 och 20 kilo mindre än idag.

2 Comments:

  • Jon! Du såg verkligen hejdlöst rolig ut i Österrike. Själv ägnade jag hela gårdagen åt att blogga loss ordentligt. Så plättarna, punchen och soldatens får vi ängna oss åt vid ett senare tillfälle. Vi ses då!

    By Anonymous Anonymous, at 04:15  

  • Hej Jon! Jag har just lagt till din blogg bland mina "sparade favoriter" så att jag ska kunna kolla den med jämna mellanrum utan att behöva besvära mig om att lägga (den oerhört lång och komplicerade såg jag just)adressen på minnet. SNÄLLA fortsätt med köksutrustningsserierna, dom va svinroliga, längesen jag skrattade så högt av en blogg! Varför inte utvidga till husutrustning, dammsugaren och golvmoppen har säkert ett och annat att säga... (typ -Du suger fett. -Äh du ska alltid moppsa upp dig...näää.. va tråkigt och väntat det blev). Jag fattar va du menar med sena-kvällsidéerna, för jag brukar också ha svårt att sova ibland. Men sjukast är ändå idéerna man får när man drömmer!! Oj vilken lång kommentar det blev, ett helt mail. Dags att duggaplugga nu! Ses! /Cati

    By Anonymous Anonymous, at 12:18  

Post a Comment

<< Home