Jon E bloggar loss!

Friday, September 29, 2006

Positiva vindar

>>>OBS! Ej för icke pokerintresserade!<<<
Pengar rullar in som de ska, det går bra nu.
Senaste veckan har varit en rekordvecka när det gäller mitt pokerspel. Det känns skönt efter en riktigt trög sommar. Till på köpet har jag blivit uttagen till någonting som kallas "Team Railbirds" tillsammans med 19 andra som ska spela de stora söndagsturneringarna på Partypoker och Full Tilt. Sajten står alltså för inköpet på dryga $200 och tar hälften av eventuella vinster medan spelarna får resten. Inget att förlora och allt att vinna med andra ord! Första turneringen är på Partypoker på söndag med runt 5000 deltagare och sammanlagt en miljon dollar i prispotten.

http://www.railbirds.com

>>>Slut på ej för icke pokerintresserade<<<

I övrigt känns det också bra. Jag har nämligen nästan gått igenom läkarprogrammets (enligt allmän åsikt) jobbigaste kurs, bara tentan kvar som jag skriver imorgon och den borde inte vara några större problem. Fem intensiva veckor med anatomi; långa dagar med lik i källaren, tre duggor och fyra muntliga förhör. No more! Nästa kurs blir patologi, 10 p. Då ska vi obducera. Det är inte för inte som termin fem kallas "Dödens termin".

Nu ska jag tentaplugga, ha det gott!

1 Comments:

  • Jag tycker inte du "bloggar loss" så mycket. Mer blogg!
    Om man gör bomben naken från 10ans hopptorn så sprutar det vatten ur öronen.

    By Anonymous Anonymous, at 09:40  

Post a Comment

<< Home