Jon E bloggar loss!

Thursday, March 22, 2007

Bilder

Utsikt fran hotellrummet i Phuket Town
Har strosade jag runt pa jakt efter en busshallplats.

Jag blev avslappt fran bussen ratt langt fran stranden som jag skulle till.


Mamman och bossen pa restaurangen pa Bang Tao Beach


Transan i full mundering.


Calle i vart hotellrum i Ao Nang


Jon ar nojd


Calle ar nojdare


Stranden med Calle pa

Anna och Calle med matfunderingar

Alldeles utanfor var bungalow. Vagen till stranden ar utstakad.

Calle kan se ut som en hard kille om han bara vill.

Lisa och jag

Taxichaufforens visitkort. Ha ha ha ha.

Calle och jag myser i var dubbelsang.

2 Comments:

  • Bästa bilden var transan, lätt!

    By Anonymous Anonymous, at 07:52  

  • Fan vad snygga ni är grabbar, puss.

    By Anonymous Anonymous, at 15:40  

Post a Comment

<< Home