Jon E bloggar loss!

Wednesday, March 14, 2007

Batumba!

På sista tiden har jag varit dålig på att uppdatera den här bloggen. En stor anledning till detta är att prestationsångesten inför ett blogginlägg ökar ungefär med kvadraten på tiden sedan det senaste inlägget. Man känner pressen att skriva något riktigt fyndigt och läsvärt och gärna slänga med några riktigt kul och intressanta bilder.

Nu tror jag dock att jag har tappat de flesta av mina läsare eftersom alla har tröttnat på att vänta på en uppdatering. Därmed behöver jag inte prestera längre, eftersom jag inte räknar med att någon läser. Så nu blir det ett inlägg.

Som de flesta nog vet så har jag tagit studieuppehåll den här terminen. Jag tar det lugnt, reser lite och lever på pengar som jag vinner/har vunnit på poker. Det är ganska skönt. Jag behövde en paus i pluggandet. Sen i julas har jag varit med Linn och hennes forskningsavdelning i Vemdalen och åkt snowboard, sen var med Linn och hennes familj i Österrike och åkte snowboard. Jag har också varit en vecka på Motala Lasaretts röntgenavdelning och praktiserat lite. Härnäst väntar en resa till Thailand med Calle Gabba och hans flickvän, som jag har skrivit om tidigare i bloggen. Kolla in här: Halmstad

Det ska bli riktigt kul och förhoppningsvis ska jag ta mig tid att blogga lite när vi är där nere. Jag åker på fredag eftermiddag och blir borta i två veckor.

Idag laddade jag upp lite bilder från min kamera. Tyvärr var många suddiga och inte så roliga. Här är i alla fall några käcka bilder från i julas.


Min mor och jag.



Min bror och jag.


Min bror, min far och jag.

2 Comments:

  • Hej Jon! Jag å Anton hänger iaf kvar som iglar på din blogg, så att du fortfarande ska känna lite press å inte slappna av å skriva vilken skit som helst:).
    Här snöar det, jag e bakis och Anton vinterkräksjuk, livet leker:D.
    Kom hem snart!

    kram Cati

    By Anonymous Anonymous, at 00:37  

  • hahaha! såg ut som att jag missade en del i julas! den sista bilden var bäst, david ser galen ut, du ser ut som en uggla och hur pappa ser ut går inte ens att beskriva! :D

    By Blogger Frida, at 03:02  

Post a Comment

<< Home