Jon E bloggar loss!

Tuesday, February 21, 2006

Den lilla lilla hunden

Nu har vi ordnat med att låna en bil så att vi kan åka och hälsa på vår blivande familjemedlem inom kort och en annan bil så att vi kan åka och hämta henne den 10 mars om allt går som vi har tänkt. Här om dagen fick vi några nya bilder på henne, hon är så söt! Kolla själva bara:

När hon kommer är ni alla välkomna till vår lägenhet och busa med henne!

Annars har jag tenta på torsdag så jag sitter mest hemma och pluggar nu. Och kopplar av med lite poker ibland förstås.

2 Comments:

  • Hunden är rågrymm!

    By Anonymous Anonymous, at 14:32  

  • Ojojojojojojoj va söt hon e! Jag å Anton har kört en hundköns-battle å jag vann med mina argument om att tjejhundar e bäst! Räkna me att jag kommer å busar!
    Lycka till på tentan i morgon!
    /Cati

    By Anonymous Anonymous, at 22:43  

Post a Comment

<< Home